Fyzické ohrožování a krádež od nám. primátora města Plzeň Petr Rund

21. 12. 2011 13:27:05
Včera (20. 12.) se před plzeňskou radnicí konala opět petiční akce našeho sdružení Za PLZEŇ bez šneků a parazitů NA RADNICI (http://www.facebook.com/pages/Za-PLZE%C5%87-bez-%C5%A1nek%C5%AF-a-parazit%C5%AF-NA-RADNICI/194438070635191). Kolem 16:45 z radnice vyšel technický náměstek primátora města Plzně, Petr Rund. Ptal jsem se ho, kdy mi poskytne jím slibované smlouvy vzhledem k tomu, že na mé e-maily neodpovídal, popřípadě slíbil, že se ozve v následujících dnech, což neučinil. Pan Rund několikrát prohlásil, ať jej neotravujeme, nastoupil do auta a odjel.

Během čtyř minut, byl ovšem před radnici znovu, tentokrát zaparkoval přímo u vchodu do radnice. Chytl mě za ruku a řekl mi, ať jdu s ním. Následoval jsem ho v domnění, že se snad konečně dočkám nějaké smlouvy. Po cestě do mě mírně strkal, dokud jsem ho neupozornil, že jsem schopen jít sám. V předkanceláři byla jeho asistentka, slečna Purkarová. Oba jsme jí pozdravili a vkročili do jeho kanceláře. Pan náměstek zavřel dveře a jednou rukou mě chytil pod krkem a lehce mě povytáhl nahoru. Druhou ruku sevřel v pěst, napřáhl a vypadalo to, že se mi každou chvílí chystá knokautovat. Poté mi začal prudce říkat: „Podívejte se, ten blog do zítřka smažete, je vám to jasný?!! Jinak se začnu bránit. A s tou akcí před radnicí, jste tady dneska byli naposledy! Je vám to jasný?! Dneska se vidíme naposledy!“ Říkal, že se ho blog už začíná osobně dotýkat. Zaskočen situací jsem se pokoušel natáhnout a otevřít dveře do vedlejší místnosti ke slečně Purkarové, ale pan náměstek si mě přitáhl zpět. Poté mi již sundal ruku z krku a znovu zopakoval ať svůj blog smažu. Řekl jsem mu, jestli má pocit, že něco v tom blogu byla nepravda a že jsem ochoten jej upravit, pokud mi řekne, kde má pocit, že jsou nepřesné informace.

Poté řekl, jdeme a šli jsme. Oba jsme se slušně rozloučili se slečnou Purkarovou a šli dále po schodech. Ptal jsem se pana náměstka, jak se bude bránit, zda mi dá tedy příště už pěstí. Na to odpověděl, že ne a usmíval se. Znovu jsem se ho po cestě ptal, zda má pocit, že něco v blogu není pravdivé a že jsem ochoten jej zkusit upravit, pokud mi řekne, kde jsou nějaké nepřesnosti. Řekl, že jsem tam napsal výňatky smluv, které jsem dal do špatných souvislostí a že celý blog ani nečetl, že mu stačily úryvky. Před radnicí stále čekal můj kamarád s fotoaparátem v ruce. Když jej pan náměstek zahlédl, tak mu fotoaparát vytrhl z ruky a začal nastupovat do auta s tím, že nám jej vrátí až na konci školního roku. Začali jsme na něj křičet, jestli je normální a co si to dovoluje. Poté prohlásil, ať se pro něj stavíme zítra v kanceláři a odjel.

Celou událost jsme poté vypověděli na Policii České republiky, kde jsme na pana náměstka podali trestní oznámení, kvůli odcizení fotoaparátu a výše popsanému incidentu. Policie zavolala panu náměstkovi, ale ten celý incident popřel s tím, že žádný foťák (odhadovaná cena zhruba Kč 10 000) nemá. Věc je nyní dále v šetření.

Autor: Václav Rais | středa 21.12.2011 13:27 | karma článku: 32.89 | přečteno: 7421x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Plzeň

Ludmila Ibehejová

Když tenkrát pršelo jen se lilo...

Tehdejší kulminování řek v jižních Čechách a na Moravě před dvaceti lety bylo v denních zprávách sice děsivé, ale z pohledu nás - diváků "za rohem" přece jen kapku vzdálené.

8.8.2022 v 17:36 | Karma článku: 26.72 | Přečteno: 397 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nevěřte té bestii aneb kominíkem snadno a rychle

Ne každý den se tak říkajíc "vyvede," takže jsem v tom jiskřivém a chladném červnovém ránu začala tentokrát vyvádět já. Kuchyňská kamna na chalupě si totiž zase projednou zastávkovala.

10.7.2022 v 18:11 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 342 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nemusí být zrovna pátek

Navíc třeba i třináctého. Ostatně - kdo by v dnešní době chtěl věřit na nejrůznější varovná znamení.

21.6.2022 v 21:08 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 335 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Když se ruka k ruce vine?

Život je největší dar - proto ho vychutnávejme, pokud to jen trochu jde - hodinu po hodině, minutu po minutě. V dnešní době to platí dvojnásob.

29.3.2022 v 17:13 | Karma článku: 24.89 | Přečteno: 327 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Dáte si se mnou štamprdli?

"Kam slunka boží tvář se lije, pít bude se a pilo, pije, že všechno pije - každý ví - a já mám být snad střízlivý ?" (Od básníka, jehož jméno mi uniklo, ale citát jsem si kdysi dávno poznamenala).

20.3.2022 v 16:34 | Karma článku: 27.21 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3433
Jsem studentem sociologie na ZČU. Mezi mé zájmy patří politologie, teologie, filosofie etc.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...